- Lídr na trhu práce a vzdělávání od roku 1996.
- Provozuje portály a aplikace jako jsou například Jobs.cz, Prace.cz, Teamio, Seduo.cz, Atmoskop a další.
- Spolupráce od léta 2018 do léta 2019
Jak jsme položili základy top obsahové platformě pro největšího provozovatele HR webů
LMC má pod sebou ty nejznámější pracovní portály u nás (jako prace.cz nebo jobs.cz), spolupracuje s 18 tisíci společnostmi, kterým pomáhá hledat kandidáty nebo spravovat nábor. A nemá v tom konkurenci. Jenže to jim samo o sobě nestačí. Aby se stali špičkou v oboru, chtěli nabídnout něco navíc a vytvořit z blogu top informační zdroj pro české personalisty. A tak jsme začali spolu s LMC tvořit největší personalistický hub.
Nezačínali jsme od nuly. Nastoupili jsme do rozjetého vlaku, který publikoval články pro personalisty i ze života LMC. Obsah se šířil newslettery a zasvěcené rady pro HR se publikovaly i na sociálních sítích. Jen to celé potřebovalo trochu nasměrovat, posunout ještě o úroveň dál a nově nastavit pravidelnost a jednotnou linku.
Od LMC jsme byli do začátku skvěle vybaveni – dostali jsme kompletní závěry z výzkumů a interních dat, definované persony i přístupy do Google Analytics s podrobnými daty o dosavadním fungování obsahu. Tvorba mohla začít:
- Nejprve bylo třeba vymyslet, jak to celé uchopit – vypracovali jsme strategii a navrhli redesign blogu, nový způsob práce s obsahem i častější publikování.
- Věnovali jsme se návrhu wireframu a nové podoby magazínu.
- Prošli veškerý stávající obsah na blogu a udělali podrobný obsahový audit všech článků.
- Navrhli jsme rozcestníky pro klíčový obsah, základní kategorie i štítky.
Poté, co Obsahová agentura pro LMC úspěšně zajistila několik menších projektů, jsme se společně pustili do intenzivní spolupráce na tvorbě obsahu pro Magazín LMC. Od samého začátku nám spolupráce fungovala nejen po stránce výkonu, ale také lidsky – prostě jsme si sedli.
Výsledkem byl redesign blogu, nové řazení článků do kategorií i nastavení propracovaného publikačního plánu. Postupně jsme pronikali do HR světa a tvořili Magazín LMC:
- Setkávali jsme se s personalisty.
- Jezdili na HR konference a setkání.
- Sledovali trendy v personalistice.
- Vyhodnocovali data.
Dlouhodobě jsme připravovali:
- Články pro Magazín LMC – každý měsíc 8 článků, které pokrývaly témata všech 4 stanovených person.
- Newslettery – co týden, to jeden e-mail. A ten vždy lákal na to nejlepší v Magazínu LMC.
- Drobnější grafiky – texty jsme doplňovali infografikami. Ty články zpřehlednily, ale také pomohly nastavit jednotnou vizuální linku.
- Doporučení na sociální sítě – spolupráce s agenturou Socialsharks, která měla na starosti správu sociálních sítí LMC, byla na denním pořádku.
Pro Magazín LMC jsme vytvořili desítky článků – právní rádce pro zkušené personalisty, podrobné návody, rozhovory, pohledy do zákulisí firem nebo třeba odlehčené čtení na konec měsíce.
A když to bylo potřeba, natáčeli jsme i videa – třeba u příležitosti spuštění nového magazínu.
Strategie se nám vyplatila. U hlavních KPI (jako byl růst čtenosti, konverze z Facebooku nebo z newsletteru na blog) jsme viděli meziročně skoro dvojnásobný růst.
Plnění cílů a skvěle zvládnutá komunikace na straně agentury nám umožnily poskytnout Obsahovce velkou míru samostatnosti, aniž by na naší straně panoval strach – děkujeme! I přes všechna pozitiva jsme se rozhodli pro ukončení spolupráce, protože velikost projektu, do kterého se pouštíme, si ji vyžaduje.
Pokud plánujete obsahový projekt, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli.