Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Proč vám sledování Netflixu vytříbí copywriterské dovednosti
Doba koronavirová v kombinaci s nástupem dlouhých večerů nás žene před obrazovky a červené písmeno N. Pokud vytváříte texty a hryže vás svědomí, že se místo nachytřování copywriterskými příručkami válíte u Netflixu, máme pro vás dobrou zprávu. U seriálového giganta totiž načerpáte inspiraci pro vlastní tvorbu.
Na Votroky to nestačilo. 14 let čutání do míče ze mě ale udělalo lepšího copywritera
Po fotbalových hřištích na východě Čech jsem pobíhal až do maturity. Trefil jsem se do brány ve Svitavách, Chrudimi i Náchodě a málem jsem se dostal na zkoušku do hradeckého dorostu. Včas jsem si ale uvědomil, že na ligu to nikdy nebude. Díky kopané jsem poznal svoje limity a naučil se minimálně 5 dalších věcí, díky nimž jsem dneska lepší copywriter. Nevěříte? Čtěte.
Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test
Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.
Viz(.), hold/t a půstem/postem. Zjistěte, jestli umíte správně česky
Cítíte se kovaní v české gramatice či rádi přivítáte nové znalosti? V našem češtinářském testu si bleskově potvrdíte sebevědomí – nebo uděláte nesmlouvavý obrázek o svých mezerách. Čeká vás 11 otázek.